De laatste loodjes voor vertrek!

15 juli 2016 - Bruinisse, Nederland

Met nog 18 nachtjes slapen zijn wij bijna ready om onze reis te beginnen. Eind vorig jaar hebben we samen de knoop doorgehakt om dit avontuur aan te gaan.  Dit betekende voor ons beide dat we onze baan hebben opgezegd, vele prikken moesten halen, iemand moesten vinden die tijdelijk in ons huis wilde wonen en nog een waslijst aan andere niet onbelangrijke zaken waarmee ik jullie in deze blog niet zal lastig vallen.

Dorien heeft nog 1 week voor de boeg bij SportService Zwolle waar ze het enorm naar haar zin heeft gehad in de afgelopen twee jaar dat ze daar heeft gewerkt. Een fijne omgeving waarin ze veel heeft geleerd en waar collega's vriendinnen zijn geworden!

Zelf zal ik nog twee weken werken bij Nijha in Lochem waar ik wellicht na onze reis weer aan de slag kan gaan. Nijha is een veelzijdig bedrijf waar ik vrij was om mijn eigen ding te doen (uiteraard binnen bepaalde kaders). Om dit samen met lieve, enthousiaste en gepassioneerde collega's te mogen doen is alleen maar een voorrecht.

In de aankomende weken rest ons nog het afscheid nemen van familie en vrienden die wij allebei enorm zullen gaan missen.

Juist jullie zijn dan ook de reden dat wij deze blog hebben aangemaakt. Zo kunnen jullie ons volgen tijdens onze reis wanneer we elkaar mislopen via skype/facetime.

Het is dan ook de bedoeling dat Dorien en ik op deze blog foto's, videos en verhalen zullen posten. Dit zodat jullie zo enthousiast worden van al het moois dat wij gaan meemaken en jullie ook de wijde wereld ingaan.

Enjoy following us!!!

15 juli 2016
    Spannend, ga jullie verhalen zeker volgen. Goeie reis! X Carola
  3. Marjolein:
    18 juli 2016
    Wij wensen jullie heeeeel veeeeel plezier!!!!

Groetjes Martijn en Marjolein
  4. Ineke:
    29 juli 2016
    Heeeel veel plezier samen. Ik ga je volgen tot je weer mijn zeer enthousiaste en lieve collega bij Nijha bent.
  5. Cornè:
    2 augustus 2016
    Ha lieverds,
    Vandaag is het dan zover. Een heel goede reis en ik wens jullie fijne ervaringen en mooie belevenissen toe.
    Dikke kus en ik volg jullie!
    ©
  6. Joost:
    3 augustus 2016
    Ha Sjoerd en Dorien. Gezien en gelezen dat jullie goed zijn aangekomen. Veel plezier tijdens jullie avontuur. Ga natuurlijk jullie reislog volgen. X
  7. Maartje en Ron Bergen:
    21 september 2016
    Hallo Sjoerd! Net van Cornee gehoord over jullie avonturen in Africa. Heb net een beetje gelezen over jullie en zal dat weer doen. Wat een geweldige ervaring! Maartje en Ron